عـــــاشـــــق ولـــــی تـــــنــــــها







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





امشب دلم گرفته !!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اي آسمان زيبا امشب دلم گرفته         

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                        از هاي و هوي دنيا امشب دلم گرفته

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                       يک سينه غرق مستي دارد هواي باران    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                       از اين خراب رسوا امشب دلم گرفته

 

 

 

 

 

 

 

 

 

امشب خيال دارم تا صبح گريه کنم           

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                              شرمنده ام خدايا امشب دلم گرفته

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                           خون دل شکسته بر ديدگان تشنه           

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                       بايد شود هويدا امشب دلم گرفته

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ساقي عجب صفايي دارد پياله ي تو       

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                           پر کن به جان مولا امشب دلم گرفته

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                            گفتي خيال بس کن فرمايشت متين است 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                     فردا به چشم اما امشب دلم گرفته !



نظرات شما عزیزان:

77
ساعت2:27---5 مرداد 1393
سلام

این شبهااا آسمان دل خیلیااا گرفته

برای رهاییشون دعا کنین

انشاالله موفق باشین

یاعلی..


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط رضا 09353871397 در 2:8 | |